ככה מובילים מהפך! הכלים להובלת מהפכת שירות פנימית וחיצונית

ככה מובילים מהפך! הכלים להובלת מהפכת שירות פנימית וחיצונית

מרצה הסמינר:

מסלול למידה:

Executive & Management
Learning & HR
Sales CX & Marketing

מק"ט סמינר:

29664

תאריך:

16.12.2019

שעות הסמינר:

Daily seminar
9:00-16:00

אודות הסמינר

בעולם שבו הכוח נמצא בידי הלקוחות, ארגונים נדרשים לעשות קפיצת מדרגה באופן שבו הם מעניקים שירות ללקוחותיהם, בחלק מהמקרים, כמו למשל בחברת HOT, מדובר ממש במהפך. כיצד מובילים שינוי כזה מורכב בארגון ? כיצד מייצרים ללקוח שינוי משמעותי ומורגש ? כיצד רותמים אם העובדים ?

ההסתכלות חייבת להיות בשני כיוונים מקבילים – מצד אחד, שינוי הקשר מול הלקוחות ושיפור החוויה בכל נקודות המגע. | מצד שני, שינוי התרבות והחשיבה הארגונית, העצמת העובדים ויצירת מחוברות ונאמנות.

הובלת התהליך אינו פשוט אך הכרחי ולכן המנהלים נדרשים לכלים פרקטיים, מתודולוגיות סדורות ומיומנות להובלת המהפכה השירותית בארגון הן בזווית הראייה העסקית והן בזווית העשייה הארגונית.

הסמינר יחולק לשני חלקים אלו בכדי להעניק את הכלים להובלת המהלך באופן מלא:

בהיבט העסקי
נלמד את מתודולוגית ה (CJT (Customer Journey Transformation להבניית תהליכי השירות, נדגים כיצד יושמה המתודולוגיה בעת הובלת השינוי בחברה ונתרגל בקבוצות דיון ישירות על החברה שלכם
כמו כן, נבין כיצד ממפים את תהליכי השירות ובוחרים את המקומות בהם ניתן לשלב פתרונות דיגיטליים לשיפור חווית הלקוח.

ההיבט הארגוני
נבין כיצד עושים מהפך במחוברות העובדים – נציג את התכנית להובלת השינוי הפנימי הכוללת הקניית גישות לתהליכי הכשרת נציגים בזמן קצר ומקסימום מוכנות למענה , כלים וטיפים לשמירת הכשירות המקצועית של עובדינו לאורך זמן, ומיומנויות להעצמת ההשפעה של העובדים.

קהל יעד

מנהלי מערכי שירות ומכירה טלפוניים ופרונטליים, מנהלי צוותים ומנהלים באשר הם.

נושאים

  • כיצד מובילים מהפכת שירות – בתוך הארגון וכלפי חוץ.
  • מתודולוגיית ה- Customer Journey Transformation) CJT)
  • התנסות מעשית בניתוח תהליך שירותי בקבוצות עבודה
  • מהפיכת הדיגיטל בעולמות השירות והתמיכה
  • כיצד מובילים ארגון למהפך ?
  • מחוללים את השינוי – הכשרה עובדים וחיזוק מחוברות העובדים
  • סדנת חווייתית – כיצד ניתן להגביר את ההשפעה על אנשים באמצעות מיומנויות וטכניקות השפעה


Learn & Lead 2019





אני מסכים/ה שהמי"ל תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של המי"ל וקבוצת מטריקס הזמינה כאן. המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 990051484 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל info@hamil.co.il או לטלפון: 03-7100697 .

Contact

Learn & Lead 2019





אני מסכים/ה שהמי"ל תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של המי"ל וקבוצת מטריקס הזמינה כאן. המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 990051484 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל info@hamil.co.il או לטלפון: 03-7100697 .

דילוג לתוכן