מה הסיפור שלך? Storytelling ככלי לקידום אג’נדות, מטרות ויעדים

מה הסיפור שלך? Storytelling ככלי לקידום אג'נדות, מטרות ויעדים

מרצה הסמינר:

מסלול למידה:

Executive & Management
Learning & HR
Personal Growth
Sales CX & Marketing

מק"ט סמינר:

29666

תאריך:

17.12.2019

שעות הסמינר:

Daily seminar
9:00-16:00

אודות הסמינר

כולנו אוהבים לשמוע סיפורים טובים, אבל האם באמת אנו מבינים את כוחו של הסיפור ? עד כמה הוא יכול להשפיע עסקית על הארגון שלי ?

בכדי לבדוק את הנושא, עיתונאי ב”ניו יורק טיימס” (רוב ווקר), רכש 100 פריטים סתמיים בשוק הפשפשים, בעלות כוללת של 129$ והציע אותם למכירה ב eBay, וליווה כל פריט בסיפור מיוחד ובמחיר גבוה משמעותית מעלותו המקורית. הפריטים כולם נמכרו, ברווח של 2790%!!! (בסכום של מעל ל 3.600$).

אבל סיפור טוב זה לא מספיק. מה שקובע זה איך מספרים אותו באופן שישפיע, יפעיל ויכוון לליבם של אנשים ויניע אותם לפעולה, לכיוון התוכן שלי. סיפור שמסופר טוב, קונה את לב האדם וכפועל יוצא, הוא יקנה את מה שיש לי להציע.

אז שנייה לפני שאתם מתחילים לירות לכל הכיוונים: מתכננים קמפיינים, בונים פרזנטציות, משננים הרצאות, עולים עם דפים עסקיים, מקימים אתרים ודפי נחיתה, כותבים בלוגים ומציפים כל מדיה חברתית בנוכחותכם, עצרו שנייה ותשאלו את עצמכם: מה הסיפור שלי בעצם? איך אספר אותו כך שהוא ייגע באנשים וייקדם את המטרות שלי? בקיצור, איך אספר סיפור שיקדם את האג’נדה, המטרות והיעדים שלי?  איך מספרים סיפורים שעובדים?

אז תתכוננו להתאמץ כי לא באתם לשמוע סיפורים. לא נרפה עד שנבין ונדע מה זה סטוריטלינג ואיך זה עובד: נלמד, נתרגל, נקבל משוב וכלים שיסייעו לנו לספר סיפורים אפקטיביים, שבאמת עובדים ושיהוו את הבסיס לתכנים השיווקיים שלנו: פוסטים, סרטונים, פרזנטציות ועוד. בסוף נדע איך אנחנו צריכים להתנהל כדי שהתכנים שלנו, שגם ככה אנחנו כל הזמן יוצרים ומשגרים לכל עבר, יהיו הרבה יותר אפקטיביים בכל פלטפורמה בה נבחר להשתמש. אאהה… ותכינו ממחטות, כי הולך להיות מרגש.

קהל יעד

מנהלי ורכזי שיווק, מנהלי דיגיטל ותוכן, מנהלי ורכזי הדרכה, מפתחי הדרכה, מדריכים ומנהלים מכלל המחלקות השונות בארגון.

נושאים

  • איך סיפור נולד ? היכרות עם עולם ה- Storytelling
  • מה מחירו של סיפור טוב או היעדרו ?
  • איזה סיפורים עובדים ועוזרים לנו לקדם את המטרות שלנו ?
  • איך התוכן שלנו יכול להפוך לנוגע ומשפיע ?
  • מה עלול לפגוע באפקטיביות הסיפור ?
  • תרגול בניית סיפור, ניתוח משוב וצידה לדרך


Learn & Lead 2019





אני מסכים/ה שהמי"ל תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של המי"ל וקבוצת מטריקס הזמינה כאן. המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 990051484 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל info@hamil.co.il או לטלפון: 03-7100697 .

Contact

Learn & Lead 2019





אני מסכים/ה שהמי"ל תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של המי"ל וקבוצת מטריקס הזמינה כאן. המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 990051484 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל info@hamil.co.il או לטלפון: 03-7100697 .

דילוג לתוכן